Saturday, October 12, 2013

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم


Bismillahirrahmanirrahim.

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada para pengunjung laman blog saya ini. Ya, anda adalah pengunjung blog saya. Saya ucapkan terima kasih kerana sudi melawat blog saya yang masih lagi baru ini. Laman blog ini diwujudkan ialah untuk saya berkongsi karya saya samada novel, cerpen, mahupun puisi untuk tatapan anda semua. 

Dan saya juga mahu belajar daripada komen-komen yang anda beri selepas membaca karya-karya saya. Ini bertujuan supaya saya boleh memperbaiki segala kekurangan yang ada sekali gus menjadi lebih baik di masa akan datang. 

Oleh sebab itulah, saya berikan tagline untuk blog saya ini ialah: Saya Tulis, Kamu Baca, Kita Komen. Baiklah, saya ucapkan selamat datang sekali lagi kepada para pengunjung dan pembaca yang budiman ke blog kerdil saya ini. Selamat membaca dan terima kasih.

0 comments:

Post a Comment

SEMUA ISI KANDUNGAN DI DALAM BLOG INI DILINDUNGI OLEH:
DMCA.com DMCA.com